Online marketing bureau Het Online Huis gaat samen met Tesselhof media de komende maand bezig met een meertalige website voor Obstaclebox.eu. De website obstaclebox.eu is een nieuw project voor Bruggink en Rougoor uit Dinxperlo (Achterhoek). Zij bedenken en ontwikkelen houten hindernissen en obstakels voor allerlei runs in Nederland, onder andere voor de Mud Masters Obstacle Run en Basic Fit Obstacle Run. Het logo met de Gorilla is een bekend handelsmerk bij fanatieke obstackle runners.
Vanuit de praktijk hebben ze het bedrijf Bruggink en Rougoor opgezet om de constructies voor de runs zo efficiënt mogelijk te maken. De mannen hebben ervaring op het gebied van survival, daarbij is Jochem Bruggink ook achtvoudig Nederlands kampioen survival. In Nederland zijn ze met houten hindernissen marktleiders. Deze ontwikkelingen worden nu ook opgepakt in diverse landen als Engeland, Italië, Frankrijk en Duitsland.
Wat we gaan doen…
Meertalige website & content
Het Online Huis gaat voor www.obstacklebox.eu (nog geen website actief) het content management systeem van WordPress klaarzetten. De website wordt opgeleverd met de basis taal Engels. Gezien de internationale interesse in de hindernissen worden er meerdere talen toegevoegd. Daarvoor wordt een vertaalmodule gekoppeld aan het CMS. Hierdoor kunnen alle Engelse pagina’s handmatig vertaalt worden naar de gewenste talen.
De invulling van de pagina’s en andere web-teksten wordt ingevuld door Carolien Tesselhof van Tesselhof Media. Dit is een bedrijf gespecialiseerd in content creatie en zal de content voor de nieuwe website verzorgen. Om de doelgroep en de terminologieën van de website te bepalen wordt er door Het Online Huis een zoektermanalyse toegepast. Met Carolien Tesselhof hebben wij meerdere samenwerkingen lopen.
Online marketing koppelingen
Aan de website worden diverse software pakketten gekoppeld om de bezoekers aantallen én het bezoekgedrag te monitoren. Op basis van deze data zal er in de toekomst gekeken worden naar het gedrag van de bezoekers om de website gebruiksvriendelijker te maken. Ook worden er vanaf de livegang remarketing lijsten aangemaakt voor Facebook en Google Adwords. Zo kunnen we bezoekers via andere kanalen nogmaals targeten middels een advertentie.
Een veelzijdige samenwerking tussen verschillende partijen!
We verheugen ons op het resultaat. Stay tuned!
Oplevering: medio eind februari 2018