Visma Rotterdam Ahoy

Visma is de grootste en oudste hengelsportbeurs van Nederland. De Visma wordt jaarlijks gehouden in de hallen van de Rotterdam Ahoy. Het Online Huis is al een aantal jaren trotse online marketing partner van dit grootse publieksevenement.

Het Online Huis heeft voor de Visma meegedacht bij de ontwikkeling van de huidige website en de complete online marketing strategie en uitvoering.

online-marketing-project-rotterdam-ahoy
event-online-marketing-rotterdam-ahoy-6

Nieuwe website

In samenwerking tussen Het Online Huis, de organisatie van de VISMA, de leverancier van het ticketsysteem en de website ontwikkelaar zijn er gekozen voor technische oplossing en design ter verbetering van het leveren van beurs informatie en ticketverkoop.

Het Online Huis heeft hiervoor de projectontwikkeling en de conversie optimalisatie op zich genomen.

Evenementen marketing strategie online

Het Online Huis is de afgelopen jaren mede verantwoordelijk geweest voor het neerzetten van de juiste online marketing strategie rondom dit publieks evenement in de Rotterdam Ahoy. Samen met de organisatie is er een strategie gevormd om de online verkopen te verbeteren. Hiervoor zijn diverse online marketing middelen gebruikt om nog meer te gaan richten op de kwalitatieve bezoeker voor dit evenement.

event-online-marketing-rotterdam-ahoy-4

Google Adwords & Social Media Campagnes

Om de online ticket verkoop rondom de VISMA te verbeteren heeft Het Online Huis verschillende online marketing campagnes uitgezet. Zo is er een uitgebreide landelijk display campagne uitgerold via het display netwerk van Google Adwords, zijn er diverse Social Media advertising campagne opgezet en zijn er diverse email nieuwsbrieven verstuurd.

Wilt u meer weten over dit project of wat we voor u kunnen betekenen, neemt u dan contact met ons op!

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.